Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaGaleriPortal*Latest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Particles menüsünden

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
mustafa
Site Admın 
Site Admın 
mustafa


Mesaj Sayısı : 1326
Yaş : 30
Kayıt tarihi : 28/02/08

Oyunlar
UrbanConfılıc:
Particles menüsünden Left_bar_bleue0/0Particles menüsünden Empty_bar_bleue  (0/0)
Kral Oyun: oyun
Tribal Wars: tufanmahallesi

Particles menüsünden Empty
MesajKonu: Particles menüsünden   Particles menüsünden EmptyC.tesi Mayıs 03, 2008 11:29 am

Particles menüsünden "PArray Particle System" seçin..sahneye ekleyin. sonra sağ taraftan "pick object"
seçip patlatmak istediğiniz objeyi seçin..
Particles menüsünden 12hk
Particles menüsünden 23eu
Particles menüsünden 30oi1
Particles menüsünden 40xk
ayarlarını yapıyorum... "Viewport display" menüsünde "mesh" seçili olmalı böylece nesnemiz kendi
parçalarına ayrılacaktır..yani noktalara ayrılmayacak...Particle Timing menüsünde "Emit Start" yazan yer patlamanın başlayacağı yeri gösterir. "Emit Stop" ise bitişini.. "Life" parçacıkların ekranda ne kadar süre kalacağını gösterir. Ben ayarlarımı şekildeki gibi yaptım. 10.frame de patlama başlicak...
Particles menüsünden 50zs
Particles menüsünden 63sj
Partical type menüsünden Object fragment seçtim ki nesne kendi parçalarına ayrılsın yani noktacıklar atmasın...
Particles menüsünden 74en
Object Fragment Controls menüsünde Thickness (Kalınlık) değerini biraz artırdım. Number of chunks işaretleyerek kendim bir değer girdim daha inandırıcı bir patlama olması için. parçalar daha da azaldı...Picked emitter altında get material from işaretledim. parçalar objeyle aynı dokuyu aldı...
Particles menüsünden 98yr
Particles menüsünden 101re1
Particles menüsünden 118oo2
şimdi geldik patlayan nesneyi patlamanın gerçekleştiği frame den sonra görünmez yapmaya...buraya kadar geldiyseniz farketmişsinizdir ki patlamanın olduğu 10. frameden sonra asıl nesne "Shape 1" hala ekranda...Particles menüsünden Smile 0. frame e gelin "animate" butonunu tıklayın ve zaman cursorunu 10. frame kadar getirin.. sonra (animate butonu hala basılı) yapmamız gereken nesnemizin özelliklerine girerek görünmez yapmak. şu anda obje ile "parray obje" üst üste olduğu için seçmekte zorluk yaşayabilirsiniz. bu yüzden "select by name" tool ile nesneyi seçebilirsiniz. özelliklere girdikten sonra "visibility" değerini "0" yapın. okleyin ve animate butonunu kapatın. bu frameden sonra nesnemiz görünmeyecek...
Particles menüsünden 124hb
Particles menüsünden 133kj
işimiz henüz bitmedi...10.frameden sonra nesnemiz görünmeyecek ama şu an ilk framede de görünmüyor. bu yüzden az önce animate butonunu kullanarak oluşturuğumuz iki anahtar kareye müdahale edeceğiz. 0.framede oluşan keyframe sağ tıklayıp "Sphare 1 visibility" e tıklıyoruz ve şekildeki gibi değişikliği yapıyoruz. artık tamam. patlamamızı gerçekleştirdik.
Particles menüsünden 143sy
Particles menüsünden 159aj
Particles menüsünden 166un
Particles menüsünden 179jc
şimdide sahnemize patlama efekti ekleyeceğiz. bunun için sahneye "sphere gizmo" ekledim ilk olarak patlayan objenin tam üstüne gelecek şekilde..rendering menüsünün altında "environments" işaretledim. açılan menüden add yazan yere tıklayarak "combustion" seçtim. "pick gizmo" yazan yere tıklayıp sahnedeki sphere gizmoyu seçtim. daha sonra environments menüsünün altındaki "explosion" yazan yeri işaretledim. karşınıza gelen kutucuk patlamanın hangi frame de başlayacağıdır. ben 12 seçtim..10.framede nesne patlamaya başlayacak 12. frameden itibaren ise alev başlayacak...en alttaki resimde render yaparken aldığım bi görüntü mevcut..seçenekleri değiştirerek farklı etkiler alabilirsiniz. kolay gelsin...
Particles menüsünden 188ij
Particles menüsünden 190ga
Particles menüsünden 208lp

alıntı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://tufanmahallesi.forum.st
 
Particles menüsünden
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: WeBMaSTeR :: Webdizayn & Tasarım & Grafik-
Buraya geçin: